esmaspäev, aprill 30, 2007

Vene noorte uus eeskuju - Dmitri

Venemaal on nüüd lõplikult Tallinnas suure laamendamisöö ajal surma saanud Dmitrist tehtud kangelane. Nii palju kui mina olen aru saanud, siis tapeti ta laamendajate omavahelise tüli ajal, kui rööviti parajasti ühte Tatari tänava poodi. Kas see ka nii oli, seda ma täpselt ei tea.
Minu arust peaks Eesti politsei võimalikult kiiresti avaldama nii palju fakte, kui võimalik selle tapmise kohta. Ja Eesti võimude ülesanne oleks vähemalt levitada neid fakte Vene suunas. Iseasi kas kuulatakse, aga et oleks vähemalt millelegi viidata.
Sest praegu kõlab Vene meediast igal poolväide, et Dmitri hukkus meeleavaldustes Pronkssõduri kaitseks. Noorteliikumised nimetavad teda oma kangelaseks ja eeskujuks, pühendavad talle miitinguid. Nagu eile õhtul Eesti saatkonna ees. Ku
Panen siia üles video täna kella 12 uudistest Pervõi Kanalis. Kuna siin puhkepäevad ja midagi ei toimu, siis oli öine miiting Eesti saatkonna ees muidugi peauudis. See on küll vale, et seal tuhat inimest oli. No maksimum 500-600.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no mis seal imestada, ega neil ehtsaid kangelasi ei ole iialgi olnud, puha lollivanid ja babajagaad.

Ann ütles ...

Tere Jaanus!

Mul on sulle küsimus kui Eesti ajakirjanikule Moskvas. Kuidas venelased Sinusse suhtuvad, kas Sul pole mingit põhjust karta oma heaolu pärast?

Jaanus Piirsalu ütles ...

Vastus Annikile: ei ole. Mis mul ikka karta. Ega nad vägivaldsed pole, niisama teevad pulli.