laupäev, aprill 19, 2008

Moskvas näeme taas võiduparaadi eel

Olen laisk olnud. Abhaasia tripi teisel poolel polnud võimalust netti pääseda ja seejärel olin 3 päeva Sotshis, kus oli jällegi nii kiire, et ei jõudnud lihtsalt internetikohvikusse. Kui millalgi aega on, siis kirjutan mõned killud ka sealt, aga seni oodake mu lugusid Päewalehest.
Nüüd tuleb jälle pikem paus, sest lähen puhkusele. Olen nädala Gruusias ja siis Armeenias, kuhu läheme sõpradega otsima ühe sõbranna isa. Läheme kapten Granti laste jälgedes :)
Tagasi Moskvas olen 8. Mail ehk siis võiduparaadi ajaks, mis tuleb see aasta eriti võimas.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Palun postita Päevalehe artiklite ilmumisel ka siia blogisse sellele link.
Ma loen seda suurepärast ja huvitavat blogi RSS-lugeja abil, kuid Päevalehe veebis ei ole samasugust võimalust artiklite tellijaks registreeruda. Seetõttu ei märka sealseid kirju ja jäävad lugemata.

Anonüümne ütles ...

Да уж. Как говорится в устоявшемся выражении:
Это мы подковали блоху и сделали пирсинг гусенице.

Anonüümne ütles ...

Да уж. Как говорится в устоявшемся выражении:
Это мы научили тараканов бросаться под тапки.

Anonüümne ütles ...

Да уж. По поводу коментариев - навеяла на меня где-то услышанная фраза:
Это мы открываем вино пальцем, а пиво зажигалкой.