reede, juuni 15, 2007

Armastav Moskva naine teeb oma mehele strippi

Head sõbrad, mul on vaja nüüd umbes 10 päevaks Eestisse sõita. seniks jääb siis väike vahe mu lugudega Venemaalt. Aga jälgige Päewalehte, seal hakkab teisipäevast riburadapidi ilmuma mu lugusid Abhaasiast ja Sotshist.
Nende kahe Moskvas oldud päeva jooksul on mul lemmiktähelepanek see, et Moskvas on naiste seas, isegi abielunaiste seas, moodi läinud selline harrastus nagu streap dance. Naised ei käi enam niisama aeroobikas või jumpamas, vaid käivad raha eest õppimas striptiisi tegemas. Kusjuures mitte selleks, et stripparina tööle hakata, vaid et oma meestele meeldida ja neile rohem meele järgi olla ning kütkestada, kui nii võib olla. Tänavatel on postidele ilmunud järjest rohkem selliseid kuulutusi. Maksab suurusjärgus 5000 rutsi (u 2300 krooni) kolm korda nädalas.
aga maasikakilo maksab minu maja juures tänaval 150 rutsi kilo (70 krooni), hea on hommikul ostmas käia.
Näeme, siis Eestis. igal pool

Kommentaare ei ole: