neljapäev, veebruar 07, 2008

Petseri kloostrisse

Sõidan täna jälle ära. Rongiga Pihkvasse ja hommikul sealt edasi Petserisse. Plaan on kirjutada kloostrielust korralik reportaaž, aga eks näis, kuidas mind vastu võetakse ja mida näeb. Algul oli mul kokkulepe, et saan kohe päris kloostris elada terve nädala, aga eile tuli ikkagi välja, et pean elama kloostri kõrval asuvas palveränduritele mõeldud võõrastemajas. Loodame parimat, aga olen valmis ka, et midagi erilist ei näegi. Eks siis tulen varem tagasi.
Moskvas on tänane kõvem uudis see, et hommikul põles maha linna üks vingemaid ööklubisid – Djagilev Ermitaaži aias. Mina pole seal käinud, aga ehk keegi lugejatest on. See oli väga karmi face control´iga koht. Tõsi, sai ka nii endale sissepääsu garanteerida, et panid laua kinni. Odavaim laud 4-6 inimesele maksis 3000 dollarit (32 000 krooni), aga näiteks „Imperaatori loož” kuni 25 inimesele koos eraldi tualetiga maksis 15 000 dollarit (160 000 krooni) vähemalt.
Räägitakse, et majja põlesid sisse vähemalt neli klubis seisnud rahaautomaati koos miljonite rubladega. Aa, klubi oli veel kuulus selle poolest, et selle baarides ei müüdud kuskil õlut, kui ma nüüd õigesti olen meelde jätnud.

Valgusfooridega mu maja juures on jälle mingi nali. Üks sõideti siin hiljuti maha, aga vaadake kui kaugele tänavanurgast uus on pandud! Kusjuures millegipärast näitab foor teise poolega tuld sõidusuunale, kust on keelatud mööda seda tänavat sõita! See on ühesuunaline tänav, sõita tohib ainult vasakult paremale.

3 kommentaari:

Kessu ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Kessu ütles ...

Kuidas sul küll õnnestus piiritsoonis peatumiskes luba saada - see ju väga keeruline?

Anonüümne ütles ...

Muideks, kuidas venemaal kommenteeritakse filmi "Charlie Wilson's War"? Kuskilt lugesin, et kinodesse seda ei lasta - pidavat oma antisovjetliku sisuga vene publikule majanduslikult vähe huvi pakkuma. Minu meelest väga mõnusa huumori ja naljakate dialoogidega Holliwoodikas. Kujutan ette kuidas sovjeediuhkus sellise asja peale kaitseasendisse tõmbub :) - valus laks "9. rood" fännidele.