kolmapäev, veebruar 14, 2007

Kuidas džentelmen Jaan päästis Mareti Meelise küüsist

Kuna kolleeg Kail ei ole veel oma blogi, siis ma panen siia väikse katkendi tänasest riigikogu istungi stenogrammist. Ma arvan, et Kai ei pahanda. Sest see on nii tore, millise kirega Toompeal tööd tehakse ja milline sügav intelligents neis sõnavõttudes väljendub...no comments

Aseesimees M. Maripuu
... Palun, kolleeg Meelis Atonen, milles ... Protseduuriline küsimus? Palun mikrofon Meelis Atonenile.

M. Atonen
Aitäh, proua esimees! Ausalt tunnistan, et ei ole mingi probleem selle konkreetse hääletusega ja ei ole ka minu probleem. Aga minu kolleegid on mures, et kahjuks te ei anna kaks minutit kella, et ei jõuta hääletuse ajaks kohale.

Aseesimees M. Maripuu
Aitäh! Aga hea kolleeg Meelis Atonen, ma meenutan, et kella antakse üks minut, mitte 2 minutit. Ja ma küsisin, kas me võime varem alustada ja keegi ei protestinud. Aga ma võtan märkuse arvesse ja pean kinni ühe-minutilisest reeglist. Palun, Meelis Atonen.

M. Atonen
Aitäh! Ega muud ei ole midagi, aga teate, need, kes tee peal jooksevad 44. sekundil, neil on väga raske vastata küsimusele, kas me võime alustada, et ei või, sest nad ei kuule seda küsimust tee peal joostes. Aitäh!

Aseesimees M. Maripuu
Meil on olemas kõikidel fraktsioonidel esimehed ja aseesimehed ja ma arvan, et nad hoolitsevad, et kõik nende fraktsioonide liikmed, kes tahavad hääletuses osaleda, kohale jõuavad. Ja ma meenutan, et Riigikogu liikmetel saalis viibimine on vabatahtlik ja ma eeldan, et töö ajal viibitakse saalis.

Järgmisena Vabariigi Valitsuse algatatud tolliseaduse muutmise seaduse eelnõu 1073 kolmas lugemine. Kas fraktsioonid soovivad avada läbirääkimisi? Läbirääkimisi avada ei soovita, siis võime minna lõpphääletuse juurde. Kolleeg Meelis Atonen, protseduuriline küsimus.

M. Atonen
Aitäh! Tühja mul küsimus on, mul on meeldetuletus, et see minutaega ei pea kella kindlasti andma. Minutaeg on ooteaeg, te võite 10 sekundit kella anda, siis 40 sekundit rahulikult oodata ja siis veel 10 sekundit. Aitäh!

Aseesimees M. Maripuu
Aitäh, hea kolleeg Meelis Atonen! Praegu olen veel mina Riigikogu aseesimees. Kui sina selle positsiooni endale saad, siis sina võid lasta kella nii, kuidas sina tahad. (Aplaus) Kolleeg Jaanus Männik!

J. Männik
Aitäh! Ma soovitaksin ka, et kolleeg Atonenil mitte sekkuda juhatuse tegevuse siseasjadesse. Aitäh!

Aseesimees M. Maripuu
Ma tänan, et Riigikogu on ka džentelmene. Palun, Sven Sester!

S. Sester
Aitäh! Ma tahaksin teilt küsida ühe küsimuse, aga enne tahaks teada, kas te olete astrofüüsik? Kas te olete astrofüüsik, siis teaks nagu küsida järgmist küsimust.

Aseesimees M. Maripuu
Sven Sester, see oli nii huvitav, et jätame selle selleks hetkeks, kui me kohvikusse saame ehk läheksime nüüd edasi selle päevakorrapunktiga, mille me võiks ükskord vastu võtta. Lugupeetud kolleegid, panen lõpphääletusele Vabariigi Valitsuse algatatud tolliseaduse muutmise seaduse eelnõu 1073, palun võtta seisukoht ja hääletada! /hääletamine/ Poolt hääletas 54, vastu ja erapooletuid ei ole, eelnõu on seadusena vastu võetud.

Kommentaare ei ole: