esmaspäev, oktoober 08, 2007

Kuidas minust saunastaar sai

Varsti seisab teie alandlik teener ühes rivis John Travoltaga! Käisin täna pulli pärast siis Sandunõ-saunas ja lasin neil endast pilti teha „autahvli” jaoks. Nalja saab, kelle kõrvale nad mind seinale panevad. Lubasid ülehomseks üles panna. Tuleb nüüd paar tuhat rutsi varuda, et Sandunõsse minna.
Kirjutasin juba, et Sandunõ bossidele hakaks millegipärast väga meeldima minu lugu Tallinn-Moskva rongi pardaajakirjas Moskva saunadest. Ofkoors see osa, kus ma Sandunõd kiitsin. Sellepeale otsustasid nad võtta paar tsitaati artiklist ja need koos mu kena näolapiga klaasi alla ja seina peale panna.
Neil on seal kõrgema järgu osakonnas terve sein täis kuulsustega, kes on midagi head sauna kohta öelnud. Ma olen seal nüüd esimene mittekuulus inimene ja kardetavasti esimene eestlane. Kuigi pole kindel, kas nad minu nime alla kirjutavad „Eesti ajakirjanik”. Võib olla panevad lihtsalt „väliskorrespondent”.
Muide, pildistamise protseduur nägi väga lihtne välja. Ma mõtlesin, et peab ennast paljaks koorima ja saunalinaga poseerima. Ajasin veel hommikul ilusti habeme ja rinnakarvad maha. Tuhka. Tuli mingi kutt, väike digikas näpus, vedas mind sauna sissepääsu juurde, pani pingikesele istuma ja tegi klõpsud ära. Ise kommenteeris, et koledad pildid tulid, ainult välguga tulid sutt paremad. Väga tore ja julgustav.
Pärast kinkisid veel mulle Sandunõ-kirjadega saunamütsi. Peaks selle nüüd vist ametliku kingina tööandja juures arvele võtma, muidu mu kallis õpetaja Pullerits veel pahandab. Või siis kannan ainult tööülesannetel.
Rohkem polegi tänasest kirjutada, sest muus osas tegin ränka tööd hommikust õhtuni.
Näppu jäid mõned toredad väljendid, kuidas KA on võimalik tõlkida inglise keelest vene keelde.
Hungry like the wolf - Венгры любят волков
Spirit is strong, but the flesh is weak - Водка ничего, а мясо протухло
That’s my greenhouse - Это мой зеленый домик
I am not like you - Вы мне не нравитесь
I’m just kidding - Я всего лишь рожу ребёнка
Flying saucer - Летающая сосиска
I’m not Fred - Я не боюсь!
You’re welcome back - Вы долгожданная задняя часть
I miss my town badly - Я девушка и живу в плохом городе
Gay Liberal Movement - Движение Веселых Либералов
Peaaegu oleks unustanud, tänaval jäi ette veel tegelane seeriast „magav moskvalane”. See on vist küll juba kümnes foto vähemalt. Seda puhku tuli tukk peale enne, kui töö jõudis üldse alata.

Kommentaare ei ole: