esmaspäev, mai 17, 2010

Kuidas Velikije Luki taksol ratas koos teljega alt ära lendas

Ma olen kõigile tuttavatele kogu aeg rääkinud, et rohkem kui lennukisõitu kardan ma Venemaal maanteesid ja autodega liikumist. Nu vot, jälle hea näide, kuidas 9. mai pidustused Velikije Lukis oleksid mulle päädinud peaaegu kraavisõitmisega.
Mul oli vaja 9. mai õhtul Lukist Toropetsi (väike ilus linn Tveri oblastis, umbes 100 km kaugusel) saada. Bussid enam ei käinud, pidin takso võtma. Lasin endale hotellist tellida. Tuli üsna räsitud välimusega Volga.
Mõtlesin, et kuna dispetšer teadis, et sõit läheb Toropetsi, ju ta siis saatis sõiduvõimelise masina. Istusin sisse. Esimene tore hetk oli see, et taksojuht Gena ei teadnud üldse kui kaugel Toropets asub. Järgmine tore hetk oli siis – ta mõtles veidi järele – kui ta hakkas hädaldama, et oi-oi, ei tea, kas auto veab üldse välja jne. Peab tunnistama, et tegemist oli prohvetiga!
See Volga oli üldse kõva masin. Mingeid turvavöösid muidugi polnud. Ja üsna varsti hakkasid kummid kärssama, siis hakkas vesi keema. Pidime pidevalt peatuma. Kui algul kihutasime isegi 80-ga, siis langes kiirus 70 ja 60 peale. Aga ma ütlen, see meid päästis!
Toropetsi silt paistis juba, kui äkki hakkas Volga imelikke vonkse tegema, siis ühest teeäärest teise loopima. Järsku nägin, kuidas meie vasak tagaratas nagu mäest alla meist mööda vurab! Persse, ratas on alt ära tulnud! Vedas, et Volga polnud selleks hetkeks enam võimeline eriti kiirelt sõitma ja ühtegi masinat vastu ei tulnud. Hoog sai lihtsalt iseenesest osta ja Volga vajus tagumise velje peale vastasuuna kraavi pervele liiva sisse. Kohal.
Huvitav oli see, et tagumine ratas ei tulnud lihtsalt alt ära, vaid tuli ära koos teljega. Ma ei tea, kuidas seda vigurit kutsutakse, aga fotodelt (allpool) peaks olema asjatundjale hästi näha, mis juhtus. See tüüp Volga kõrval ongi kangelaslik taksojuht Gena.
Ma kauaks sinna ei jäänud. Maksin Genale kokkulepitud 1200 rutsi (ligi 500 krooni) ja tulin tulema. Järgmise päeva õhtuks oli ta igatahes oma risu sealt minema vedanud.





10 kommentaari:

Kristjan ütles ...

See vist Volgade viga sealmaal. Täpselt analoogne vaatepilt minu ees sõitvast takso-Volgast, ainult kanapasakollasest avanes poolteist kuud tagasi paar kilomeetrit enne Nevelit, kui tolle vasak tagaratas koos poolteljega otsustas iseseisvalt spurtida ja autost ette kihutada. Tulemuseks mõned ärevad sekundikümnendikud, kuna auto paiskus vastassuunda ja seal Pihkva suunas kulgenud rekka lausa kääri lõi äkkidurduse peale. Ise pääsesin parema teeperve kaudu ilusasti mööda õnneks. :)

Anonüümne ütles ...

Samasuguse olukorra ise üle elanud Mitsu roolis niiet juhtub ka paremates peredes.Aga taksofirma nimi on äge!

nipi ütles ...

Passatiga ka analoogne asi juhtund. Kuigi õnnelikult ses mõttes et sain enne pidama kui ratas poolteljega päris alt ära oleks tuld. Lihtsalt rattakoopast välja ronis.

Anonüümne ütles ...

tõeline huumor :)

aubout vita ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

Jonna Finance ütles ...

Kas teil on vaja kiiresti ja kergesti laenu? Olen hr Jonna, tegevjuht Jonna rahandus laenu firma, ma olen teile teada, et see on laenamise kindel, et annab laenu intressimääraga 2% kuni inimesed / ettevõtlusorganisatsioonid, kes vajavad raha. Ma tahan, et sa teaksid, et sinu laenusumma antakse teile. Pakume kõikvõimalikke laenude tõsise mõtlemisega isikud, kes vajavad rahalist abi. Et saada laenu alustatud menetluste, saatke meile järgmised andmed: e-post: jonnafinance@outlook.com

nelson ütles ...

Kas teil on vaja laenu?
Kas olete huvitatud saada ükskõik millise laenu?
Oled rahaline mures? Või sa vajad laenu, et maksta ära oma võlg
ja arved ?, e-posti
Soovime anda välja laenu kellele kunagi, et on vaja laenu
madal intressimäär 2%, Anname välja laenu vähemalt 5,000.00
USD maksimaalselt 100 miljonit dollarit, naela, euro, Kui oled huvitatud,
Võtke meiega ühendust e-posti teel: businessloancompanys@gmail.com
Huvitatud laenu taotlejad täita ja tagastada allpool laenuvõtja
laen andmeid töötlemiseks üleandmine:

diamondloaninvestments1 ütles ...

Kas otsite Loan laiendada oma äri?

Kas olete olnud eitada laenu oma panga või sa vajad kiiret laenu, et maksta oma arveid ja osakonnas, Kas teil on äri, mis ei lähe hästi halva rahandus, Kas teil on vaja laenu, et osta maja, Kas teil on vaja laenu Kirjuta oma lapsi kooli. Lihtsalt võtke meiega täna taotleda mis tahes tüüpi laenu peate meie firma meiliaadressi: (diamondloaninvestments1@gmail.com)

Grace Michael ütles ...

Tere,
Ma olen pr Grace Michael, eralaenu laenuandja, mis annab elu jooksul võimalus. Kas teil on vaja kiireloomulisi laenu, et maksta ära oma võlad, või vajate laenu, et parandada oma äri? Te olete olnud lükkas pankade ja teiste finantsasutuste? Kas teil on vaja konsolideerimise laen või hüpoteek? otsin rohkem, sest me oleme siin, et kõik oma rahalised probleemid jäänud minevikku. Meie laenamise üksikisikute vajavad rahalist abi, mis on halb krediidi või vajavad raha, et maksta arveid, investeerida äri kiirusega 2%. Ma tahan kasutada seda keskmise teile teatada, et pakume usaldusväärset abi ja saaja ning on valmis pakkuma laene. Nii meiega täna e-posti aadressile:
(gracemichael901@gmail.com)
aitäh

emma ütles ...

Kas teil on võlg? Kas teil on vaja koguda sularaha tervishoiuteenuste kulude katmiseks või võlgade tasumiseks või rahalise jaotuse korral? Oota! Mõelge, kuidas müüte oma neerut valikul. Kui soovite täna oma neeru müüa. Sõnumit meile kohe. Neerud on ostetud maksimaalselt $ 900,000.00US dollarit. Rahvuslik sihtasutus ostab praegu tervislikke neere. Minu nimi on Dr Paul Michael, ma olen neeruvabariigi riiklik haigla nefroloog. UBTH Haigla on spetsialiseerunud neeruhaiguste ravile ja tegeleme ka neerude ostmise ja siirdamisega, kellel on vastav doonor. Asume Indias, Kanadas, Suurbritannias, Türgis, USAs, Malaisias, Lõuna-Aafrikas, Eestist jne. Kui olete huvitatud neerupealiste müügist või ostmisest, võtke meiega ühendust e-posti teel: doctorcollins3@gmail.com Vajad Geniune doonorid Ootan teie vastuseid ... Parimate soovidega Dr Collins