teisipäev, juuni 05, 2007

Armastuse nimel saetakse kasvoi baaripukk katki, peaasi et pruut rahul on!

Kas teadsite kus kasvavad maailma pohjapoolsemad teeistandused? Oige vastus on Kubanimaal, Krasnodari krais. Vahemalt nii nad siin vaidavad.
Tana kaisin Sotshi keskusest mitte kaugel magedes yhes kylas armeenlastest teekasvatajate juures. Superlahke vastuvott oli, peremees Andrei (tegelt puhastverd armeenlane enda vaitel) oli vaga lahke ja raakis mitu tundi. selle aja jooksul joime kovasti teed, vana andis mulle maitsta koiki paremaid sorte mis tal on. Vingeid asju kasvatab. Parim tee, koige valitum roheline, maksab tal 1 kilo 1000 eurot. Tema istub ainult kodus ja kasvatab, ostjad jooksevad ise tormi tema teele.
Poleks uskunud, et teed juues on lobus ja aeg lendab nii nagu istuks veinilauas. Sellest koigest saan ma paris hea loo, nii et oodake, kuni see Paewalehes varsti ilmub. Mul see jama, et ma siit reisilt ei saa eriti palju midagi saata, sest igaks juhuks ei hakanud lapakat kaasa tirima. Pikk kommandeering ning kurat teab mis sellega tee peal juhtuda voib. Pikk reis veel Abhaasias ees. Parast seda kui yks turske allohvitser Afganstanis minu kotti lapakaga pildus ja selle ara lohkus, olen veits hellaks muutunud selle aparaadiga.
Mulle siin Sotshis meeldib jarjest rohkem. Oleks siia lihtne paaseda Eestist, siis ma soovitaks kyll siia soita. Kui raha on, siis saab siin vagagi huvitavalt ja kvaliteetselt puhata juba praegu. Hoolimata sellest, kas Sotshi saab 2014 taliolympia, on venelastel riiklik programm, et teha tast maailmatasemel kuurort. See voib neil isegi taista onnestuda, sest algmaterjal on korralik.
Eile ohtul istusime veidi kortsus koos Sotshi 2014 projekti kohapeale juhi Jefimiga. Tal olid veel Moskvast tuttavad kylas, sellised elupoletajad tyybid.
Nendega juhtus selline tore lugu, et istusime-istusime restos, mingi hetk tahtis yhe moskvalase plika istuda baari ette pukile. Niheles seal ja teatas oma peikale, et pukk ise on maru monus, aga vaat need kaetoed segaksid justkui teda... Asjalik peika viipas baarmeni ligi ja kysis palju pukk maksab. 100 taala, vastas baarimikko. Selge! selle peale kysis armastav peika Jefimilt, et kus saab ohtul Sotshist toomeest tellida. Otsiti number valja, helistati, toomees tuli kohale...koos kasisaega ning saagis kaetoed maha! Plika oli rahul, kutt oli rahul, sest toestas oma armastust. Baaritootajad vaatasid kivinaoga asja pealt. Ilmselt on nad moskoviitide sellise kaitumisega siin harjunud. Pappi on, siis pole probleemi, tee mis tahad.
Palju peika toomehele valjakutse eest maksis, seda ma kahjuks ei tea.

Kommentaare ei ole: